E scump kilu’ de online ? E mai proaspat decat offline-ul ?

online_sales

Sunt sigur ca nu sunt singurul participant la “traficul” publicitar care isi pune intrebari referitoare la impactul expunerii unui client nou la cele doua mari extreme : offline vs. online. Fiind pe undeva influentat de psihologia din facultate, nu pot sa nu remarc, atat la clientii cu care am intrat si intru in contact, cat si din unele topicuri ale industriei, o anumita stimulare senzoriala prin “imitatie” cand vine vorba de suporturile publicitare in care brandul are sa apara, sa se dezvolte, sau sa se schimbe. De ce spun asta ? Pentru ca acest clasic offline reprezinta de departe calea batatorita spre expunere si buzz in viziunea multora, unora sau altora. Evident ca cel mai mare aport il are pe offline mediul de expunere (fie el conventional sau neconventional). Asta pe de-o parte.

online-marketing-imagePe de alta parte intervine online-ul, iar cei care am crescut odata cu el stim ce inseamna sa ne lasam dusi de valul stimularilor senzoriale intr-o partida de surf pe net. Acest “fetish” al adictiei de online a ajuns sa ridice un semn de intrebare, care, bunaoara, solidifica seriozitatea “disputei” offline vs. online : “Rezolva online-ul orice problema de imagine si/sau comunicare ?”, “Este online-ul supraapreciat pentru ca este considerat o sursa inepuizabila de comunicare ?

Ca sa dezvalui putin misterul acestui prolog, pot spune ca am desoperit o serie de discutii suficient de explicite pe aceasta tema si care, mai mult de atat, se indreapta inspre acea concluzie impartasita 100% si de mine : decat orientare spre poli, mai bine navigare spre centru (adica offline + online = love).

Urmeaza sa expun aceste dezbateri de la Web-Club, o intalnire offline despre online, cu oameni de online si offline, pentru alegerea solutiilor de fuziune ideala offline-online. Intalnirile sunt moderate de una dintre cele mai pe val si funny persoane de online de pe la noi, o persoana de la care am avut placerea sa invat….atat….Sa Invat (si inca mai invat 😉 )

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *